"> طراحی لوگو | مجله اینترنتی ربسونا

طراحی لوگو

نقش اصلی یک نشانه در چیست؟

نقش اصلی یک طراحی لوگو شناسایی است … این را بخاطر بسپارید ، زیرا همه توصیه های دیگری که تا به حال می شنوید را بر باد می دهد. شناسایی همان چیزی است که واقعاً مهم است. 

نشان‌واره یا لوگو یا آرم عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و … باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

روندها می آیند و می روند ، ابزارها و تکنیک های طراحی تکامل می یابند ، آنچه که ما یک آرم را درک می کنیم حتی ممکن است با گذشت زمان به شدت تغییر کند ، اما برای همیشه ابد مهمترین هدف یک آرم همیشه این خواهد ماند – برای شناسایی شخص ، محصول ، مشاغل یا خدماتی که برای آن طراحی می کنید.

این بدان معنی است که شما به عنوان یک طراح (یا صاحب مشاغل) قبل از کار بر روی هر ایده ای نیاز دارید تا محیطی را که آرم در آن مشاهده می شود کاملاً درک کنید. رقبای برندها کیست و چگونه به نظر می رسد؟ چه رنگ و نمادی از قبل متعلق به رقابت مستقر است؟ چگونه می توانیم آرم را طوری تفکیک کنیم که تجارت از جمعیت متمایز شود؟

طراحی لوگو ابزاری استراتژیک است

طراحی لوگو هنر نیست – بسیاری از افراد آنها را از نظر هنر اشتباه می گیرند زیرا آرم ها یک شیء بصری هستند.

نقش ما به عنوان طراح این نیست که زیبایی زیبایی را طراحی کنیم … و نه برای طراحی چیزی که ما یا مشتری شخصاً ظاهر آن را دوست داریم ، بلکه در عوض طراحی آرم باید به عنوان یک ابزار تجاری استراتژیک رفتار شود که به شما امکان می دهد یک شرکت در آن شناسایی شود. دنیای وسیعی که ما در آن زندگی می کنیم. البته ، یک آرم هنوز هم می تواند خوب به نظر برسد ، اما هنگام طراحی یک آرم می تواند یک عامل ثانویه باشد. شناسایی اول می آید

طراحی آرم نیازی به معانی پنهان ندارد

طراحان غالباً از ابتدا قصد دارند یک آرم پر از معنی را از ابتدا به وجود آورند ، با این حال ، این مورد نیاز نیست – تمرکز باید روی شناسایی باشد. هر معنا یا ارتباطی با تعامل با آرم با زمان به وجود می آید.

یک آرم جدید یک کشتی خالی است و از روز اول هیچ معنایی برای بینندگان ندارد ، حتی اگر به عمد اضافه شود. با گذشت زمان معنی از طریق بازاریابی مداوم اضافه می شود و تعاملاتی که مشتریان با نام تجاری شرکت دارند. برای درک واقعی این که منظورم از این چیست ، به تصاویر کنک و سیب در زیر نگاهی بیندازید ، و سعی کنید بیش از فقط نمادهای با طراحی زیبا تصور نکنید … غیرممکن است.

خوب ، بنابراین اکنون این راه را از دست دادیم ، بیایید ببینیم که چرا آرم ها اهمیت دارند …

چرا آرم ها برای جهان اهمیت دارند؟

چرا آرم ها اهمیت دارند؟

آنها چهره یک تجارت ، محصول یا خدمات هستند

هنگامی که مشاغل خود را در ذهن خود تصویر می کنید ، بلافاصله آرم را تصویر می کنید ، چه طاق های طلایی یک شرکت معروف فست فود یا سیب با نیش بیرون آن یکی از مارک های فناوری مورد علاقه من است.

به همین ترتیب ، هنگامی که شما یک آرم را مشاهده می کنید که با آن آشنا هستید ، همانطور که در بالا با آرم های نایک و اپل انجام دادید ، بلافاصله آن را با خاطرات ، تجربیات و تعامل خود با برند در ارتباط خواهید بود.

سایت های بزرگ طراحی لوگو

در زمینه طراحی لوگو سایت های بزرگی در حال فعالیت هستند که نمونه ای از آنها را در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم

۱.سایت hatchful

مطلب پیشنهادی
مجموعه عکس عاشقانه

سایتی کاربردی و اختصاصی که می توانید به صورت آنلاین لوگو خود را سفارش دهید

سایت طراحی لوگو آنلاین

۲.سایت Rival


مجموعه ای که به صورت آنلاین و اختصاصی طراحی لوگو آنلاین و آرم انجام می دهد و دارای نمونه کارهای زیادی نیز می باشد

سایت طراحی لوگو ریوال

۳.سایت freelogodesign

مجموعه ای از نمونه لوگوها و کارهای طراحی آرم که در این سایت برای بینندگان ارائه شده است.

سایت طراحی آنلاین فری لوگو

تشخیص برند فوری را ایجاد کنید

یک لوگویی که خوب طراحی شده باشد به یاد ماندنی خواهد بود و به مشتریان کمک می کند تا از این برند استفاده کنند.

شکل ها و رنگ ها برای پردازش و به خاطر سپردن مغز انسان آسان تر از کلمات است. این بدان معنی است که اگر هویت در بازار بی نظیر باشد ، می توانید یک بار دیگر شرکت را برای خرید خدمات خود پیدا کنید و به دوستان خود توصیه کنید.

طراحی لوگو بر تصمیمات ما تأثیر می گذارد

تاثیر لوگو بر تصمیمات ما

از همان روز اول ما در ذهن خود یک کتابخانه بصری ایجاد می کنیم و شروع به پیوند دادن قلم ها ، شکل ها و رنگ ها با احساسات و اشیاء خاص می کنیم.

با نگاه ساده به یک آرم ، خواه آن را دوست داریم یا خیر ، ما بلافاصله قضاوت خواهیم کرد و یک تجارت ، محصول یا خدمات را به روشی خاص درک می کنیم.

اگر فکر می کنیم یک شرکت خیلی گران ، بیش از حد شرکتی ، بسیار سرگرم کننده یا بسیار رادیکال به نظر می رسد ، از آن جلوگیری خواهیم کرد. به همین ترتیب ، اگر آرم (و هویت مارک تجاری مرتبط) به نوع شرکت ، محصولات یا خدمات مورد نظر خود بنظر برسد و مایل به ارتباط با آن باشیم ، ما به طور جدی با شرکت درگیر خواهیم شد و محصولات و خدمات آن را خریداری می کنیم.

به همین دلیل ضروری است که آرم به خوبی نشان دهنده تجارت باشد ، زیرا می خواهید مخاطبان مناسب را جذب کنید.

 آرم انتظارات شرکت را تشکیل می دهد ، و اگر نتواند آن موارد را برآورده کند ، یا اگر مشاغل اشتباهی افراد را به خود جلب کند ، همه چیز شروع به پایین رفتن خواهد کرد – هدر رفتن زمان و پول در خدمت افرادی است که مشتری نخواهند شد ، و حتی به طور بالقوه حتی بررسی های بد نیز ممکن است. از مشتریان ناامید… گرفتن آرم مناسب است.

اولین تصور خوب را ایجاد کنید

اولین تصویر خوب در طراحی آرم

با داشتن بسیاری از مشاغل در جهان ، یک شرکت یک فرصت برای تحت تاثیر قرار دادن و جذب خود دارد. اگر طراحی آرم نتواند چشم اندازهایی را که در دنیای اینترنت امروزی تحت تأثیر قرار گرفته است تحت تأثیر قرار دهد ، رفتن به جای دیگر بسیار آسان است.

برخی از دارندگان مشاغل از مسیر DIY پایین می روند ، یا از طراحان کم هزینه آماتور استفاده می کنند ، بدون درک اینکه طراحی ضعیف چقدر می تواند در هنگام تأثیرگذاری بسیار مهم باشد.

من عاشق این جمله هستم “چیزی گرانتر از طراحی ارزان نیست” – خلاصه ای از ضررهایی است که شرکت با پذیرش ارزان ترین و سریعترین مسیر ایجاد می کند.

ارتباط ارزش های مارک و معنای اضافی

اگرچه هدف اصلی آرم ها هویت است ، اما می توان از آنها برای ارتباط پیام ها و ارزش های مهم برند استفاده کرد. فقط مطمئن شوید که آن را ساده نگه دارید … در حالت ایده آل فقط به یک ایده کلیدی بپیوندید.

به عنوان نمونه ، طراحی لوگو برای آمازون (در زیر نشان داده شده است) با لبخندی در زیر نام خود ارتباط برقرار می کند و خوشبختی دریافت چیزی را که شما واقعاً می خواسته اید ، برقرار می کند. این مثبت بودن با رنگ پرتقال پرتقال ، رنگی که من شخصاً آن را با گرما ، سرگرمی و آفتاب مرتبط می کنم ، تقویت می شود. فراتر از بدیهیات ، لبخند نیز پیکان است و A را به Z متصل می کند ، نشان می دهد که آنها طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهند – بسیار هوشمندانه!

لوگو آمازون

 

مطلب پیشنهادی
عکس سگ پشمالو شاد

با درک واقعی از نقش یک طراحی آرم ، می توانید به جای ایجاد یک تصویر زیبا ، بتوانید شناسه های برندهای محکمی را که برای تجارت ایجاد می کند ، ایجاد کنید.

۰/۵ (۰ Reviews)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code